Bli med i målklubben og støtt OFK kvinner

OFK kvinner malklubb
Bli med og støtt Orkla FK kvinner senior i årets sesong i Adressa-ligaen 3.divisjon!

Etter en kjempesesong i fjor med opprykk til 3.div, er vi klare for å fortsette å skape gode prestasjoner og spennende kamper. Vi ser frem til spill på Orkla Sparebank Stadion denne sesongen. Vi håper på mye publikum og stort engasjement på tribunen!

Dette er våre motstandere i den trønderske 3. divisjonsavdelingen: Vestbyen, Strindheim, Tiller 2, NTNUI, Malvik, Levanger, Utleira, Ranheim, Tynset, Nardo og Gimse/Melhus

Vi ønsker at akkurat DU skal bli med i Målklubben 2024 - støtt damene med valgfritt beløp.

Trykk her for å melde deg på Orkla kvinner senior sin målklubb 2024.

Du kan selv velge beløpet du vil bidra med på hver scoring. Vi starter på kr.10,-, med du kan velge selv om du vil bidra med 15,-, 20,- eller 30,- pr. scoring!

Vi setter stor pris på hver krone og vi lover å yte vårt aller beste i alle kamper!

På forhånd - tusen takk!