Treningskamper for seniorlagene

15/02/2022

Orkla Fotballklubb sine seniorlag er godt i gang med forberedelsene til sesongen 2022. John Pelu og hans mannskap skal ut i tellende kamp allerede 20. mars. Da spilles første kvalifiseringsrunde i NM borte mot Buvik. Innen den tid har menn senior planlagt flere treningskamper.

OFK Tiller 080721 6
Her er en oversikt over de nærmeste kampene for menn senior:

Lørdag 19. februar: Orkla - Surnadal klokka 14.00 i Idrettsparken på Orkanger(AVLYST)
Lørdag 26. februar: Orkla - Tynset klokka 14.00 i Idrettsparken på Orkanger
Tors 3. mars: KIL/Hemne - Orkla klokka 20.00 i Sodvinhallen på Kyrksæterøra
Tors 10. mars: Orkla - Tiller klokka 18.00 i Idrettsparken på Orkanger

Kampen mot Buvik i Norgesmesterskapet spilles på Da-Tel Arena i Buvika søndag 20. mars klokka 15.00. Første seriekamp i Norsk Tipping-ligaen er søndag 10. april klokka 13.00 hjemme på Orkla Sparebank stadion mot Rana.

OFK Malvik 02
Orkla kvinnelag i 3 divisjon er også godt i gang med sesongforberedelsene. Ole Johan Hellands lag har trent jevnlig de siste ukene, og det har vært flere nye spillere på trening. Kvinnelaget skal ha treningssamling i Hemne 4.-6. mars, med tre treninger og en kamp. Etter samlinga vil det bli trent godt fram mot seriestart, og det vil også bli flere treningskamper.

OFK Vuku 7
Nærmeste kamp for kvinner senior:
Lørdag 5. mars: Orkla -  Surnadal klokka 16.30 i Sodvinhallen på Kyrksæterøra

Første seriekamp for Orkla kvinner i Adressa-ligaen(3. divisjon) er hjemme på Orkla Sparebank stadion mandag 4. april klokka 20.00 mot Vestbyen.

Alle som ønsker å korte ned ventetiden fram mot vår og seriestart - møt opp og støtt våre seniorlag i treningskampene som kommer!

Orkla Fotballklubb gleder seg til sesongen 2022!

Byasen Orkla 180921 05