Velkommen til medlemsmøte i Orkla FK

25/01/2023

OFK Storsjo medlemsmote
Orkla Fotballklubb ønsker velkommen til medlemsmøte 14.februar kl 19:00 i storsalen nye klubbhus på Orkla Sparebank Stadion.

Det skjer mye positivt og spennende i Orkla Fotballklubb. Klubben har neppe vært involvert i flere spennende prosjekter enn akkurat nå. Dette vil vi gjerne informere om, og vi håper dere har lyst til å høre.
«Special guest» for kvelden er vår nye trener for kvinner senior, Lars Vattengård, som skal fortelle hvilke planer han har for å gjenreise kvinner senior etter nedrykket.

Vi skal snakke om hva som gjør Orkla til en klubb som nyter stor respekt rundt om i Trøndelag. «Solide i alt de gjør» var attesten Orkla fikk på en ledersamling forleden.

Vi skal snakke om sesongen som kommer og hva som er viktig å huske på.
Vi skal drikke kaffe og spise kaker.
Og sist, men ikke minst: Vi vil høre hva medlemmene lurer på. Vi er mottakelige for både råd og ris.

Velkommen til storsalen på Fannremsmoen til alle som har et hjerte for Orkla FK, enten dere er medlemmer eller ikke. Spillere, foreldre, besteforeldre og tribuneslitere, alle er like velkomne.